English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Volume: 4 Issue: 7,
6/1/11
Year: 2011
Research Article
1. STRATEJİK DÜŞÜNCE YARATMA: MAVİ OKYANUSA YELKEN AÇMAK
Ahu Ergen
2. SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE KALİTE ALGISI VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLİŞKİLERİ
Uğur Güllülü
Bilsen Bilgili
3. AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA AAP ” OLUMLU VE OLUMSUZ TAVSİYELERİN TÜKETİCİLERİN ÜRÜN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK ÜNİVERSİTE GENÇLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Uğur Yozgat
Recep Baki Deniz
4. KURUMSAL İTİBARI OLUŞTURAN FARKLI BİLEŞENLERİN MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Ümit Alnıaçık
Archive
Volume: 3 Issue: 5,
6/1/10
Volume: 3 Issue: 6,
12/1/10
Volume: 4 Issue: 7,
6/1/11
Volume: 4 Issue: 8,
12/1/11
Volume: 5 Issue: 9,
6/1/12